Firemní identita
Corporate Identity prezentujte Vaší firmu navenek jednotně. Je důležitou součástí byznysu, zejména pokud jde o propagace zboží a služeb, včetně webových stránek společnosti.Klíčové prvky firemní identity a jejich funkce: logo, spektrum barev, firemní slogan, design firemních elementu.Corporate Identity nebo-li firemní identita je souhrn prvků, kterými se Vaše firma prezentuje navenek. Tyto prvky by ideálně měly být úzce graficky propojené, aby se Vaše firma prezentovala jednotně. Do CI spadá nejen grafický návrh webu, příp. logotyp, ale zejména soubor pravidel určujících užití grafických prvků ve firemních tiskovinách (vizitky, dokumenty, obálky, desky) a reklamě (např. letáky, prospekty, katalogy či inzerce). Podobně jako u loga jsou tyto pravidla shrnuta v grafickém manuálu, který definuje jak přesnou podobu logotypu, jeho varianty a pravidla užití, ale i firemní barvy, firemní písma event. další grafické prvky. Pomocí těchto kroků je pak zajištěna stylová jednota všech tiskovin a jiných vizuálních dokumentů, kterými se firma prezentuje navenek i uvnitř.
Corporate Identity by měla být nejen lehce odlišitelná od ostatních a identifikovat tak značku a produkt, ale také snadno čitelná a obecně srozumitelná. Může využívat např. i tradičních asociací k barvám a tvarům příp. zaběhnuté zvyklosti a obyčeje. Máte-li již vytvořenou firemní identitu, příp. je na čem stavět, je vhodná její širší propagace.
Žádné komentáře:
Okomentovat